דלג לתוכן דלג לפוטר

צילום אמבטיות ליצירת קטלוג נוצץ

אחד התחומים הכי מרתקים הוא תחום הצילום. מדובר בתחום שכל הזמן מתפתח, כל הזמן משתנה ועם כניסתו של האינטרנט לחיינו, רק הולך ותופס עוד ועוד תאוצה.

אינספור חידושים והמצאות מאפשרות בכל פעם להפתיע ולהגיע לתוצאות מרשימות עם רמת חדות ורזולוציה גבוהות. היום, יותר ויותר עושים שימוש בסמרטפונים ובאייפדים כשרוצים לצלם משהו, אבל כשהכוונה היא לצילום מקצועי, זה ממש לא מספיק בכדי להגיע לרמה גבוהה אליה אנו מכוונים בצילומי מוצר, בטח לא כשאנו רוצים לשדר יוקרה, אלגנטיות ופינוק.

צילום קטלוג

מדוע צילום אמבטיות דורש עין מקצועית?

צילום אמבטיות ליצירת קטלוג נוצץ נחשב למאתגר משום שפעמים רבות אנו רוצים להדגיש את התלת מימדיות דרך הצילום ולכן עלינו לעשות שימוש בכל מיני טכניקות, לשלב בין משחק של אור וצל, להתאים בצורה מדויקת את האביזרים הנלווים בחדר האמבטיה בין אם זה המגבות, הנוף שמשקיף מבעד לחלון החדר, האסלה, הכיור ומקומות האחסון.

כשאנו מתכננים תהליך צילום של קטלוג לחדרי אמבטיות, לרוב מה שנרצה לשים עליו דגש הוא תחושת הפינוק והרכות לצד אווירת האירוח ממש כמו בבתי מלון חמישה כוכבים.

לכן, לאורך כל תהליך הפקת הקטלוג יש להתייחס לכמה קריטריונים:

  • תאורה – לפעמים יש צורך בתאורה מיוחדת שמעניקה זוויות שונות ומאפשרת להאיר את האובייקט ולייצור אפקט ייחודי. לרוב, נרצה לעשות שימוש בתאורה בהירה כדי לשים את האובייקט שהוא כמובן האמבטיה או המקלחון במרכז הפריים. מכיון שלרוב, חדרי אמבטיות מעוצבים עם צבעים בהירים והאמבטיה עצמה בצבע לבן בוהק בזכות ציפוי אמבטיות, העניין הזה של משחק עם אור וצל הוא קריטי להצלחת התמונה.
  • זוויות – הרעיון הוא ליצור מאין משחק בין הזוויות של הצילום כדי להשיג בדיוק את האווירה שאנו רוצים לייצר בכל דף.

כדי שנוכל להשיג את האיזון המושלם, עלינו לעשות שימוש בציוד מתקדם שמתאים לצילום מהסוג הזה, מה שנקרא ״צילום מוצרים״.

טרם מתחילים בתהליך, חשוב לבחור בצלם המתמחה ובעל ניסיון בתחום של צילום מוצרים והפקת קטלוגים באופן ספציפי. טרם מתחילים ביום הצילום, שלפעמים גם מתארך לכמה ימים, חשוב להגדיר מה אנחנו רוצים בדיוק לייצר, איך אנו רוצים שהקטלוג שלנו ייראה, כמה דפים, כמה מוצרים, למי הוא מכוון, להגדיר מראש את התפאורה של כל חלל בנפרד ורק אז להתחיל בתהליך.

צילום אמבטיות ליצירת קטלוג נוצץ
שלומי ברנטל
סטודיו לצילום | ליצירת קשר חייגו: 052-5801515
שתפו את המאמר:
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    אולי יעניין אותך גם...
    x

    צור קשר