דלג לתוכן דלג לפוטר

איך לבחור צלם מוצרים

צילום מוצרים הוא צילום מקצועי שדורש מיומנות, עין חדה, וידיעה מהי הדרך הטובה ביותר להציג את המוצר בצורה אטרקטיבית עם העזרים הטכניים שיהפכו אותו למושך כלפי חוץ. אז כיצד מוצאים צלם מוצרים שידע להציג את המוצר שלכם בצורה הטובה ביותר? שלומי ברנטל, צלם מוצרים מקצועי מסביר כיצד בוחרים צלם טוב ומקצועי שיעשה את העבודה כמו שהוא עושה אותה.

צילום מוצרים

בחרו צלם שיודע כיצד להכין את המוצר לצילוםצילום מוצרים אינו צילום רגיל. כאשר אנו מצלמים מוצר כמו אוכל למשל, אנו צריכים למשוח אותו בחומרים מיוחדים כמו לכה מיוחדת, או חומרים שונים שהופכים אותו לאטרקטיבי ומבריק יותר עבור הצילום. בנוסף צריך להתאים את הצילום כך שהוא יראה טוב עבור כל פלטפורמה בו הוא מוצג כמו למשל ברשת החברתית, על כריכה של ספר, בסמארט פון ועוד.

התמחות בצילום מסחרי – נכון, כיום באמצעות הטכנולוגיה נראה שכולם הפכו לצלמים, ובכל זאת חשוב לבחור עדיין בצלם המקצועי ובעיקר בצלם שמתחה בצילום מסחרי, משמע בצילום מוצרים. צלם זה ידע כיצד למקם את המוצרים, היכן האור צריך להיות והיכן הצל. הצלם ידע מהי הזווית הנכונה למוצר, וכיצד להציג אותו בצורה ראויה (עוד בנושא: צילום לאמזון).

השוו מחירים – כאשר אתם נמצאים בעיצומו של קמפיין פרסום, אתם דואגים לכל, להפקה, לציוד, לדוגמנים, להדפסת מגזינים, לשיווק, כתיבה ועוד. צילום הוא חלק בלתי נפרד מההוצאות שלכם ומתקציב הפרסום. לכן לפני שאתם בוחרים את צלם המוצרים, חשוב לבצע השוואת מחירים קפדנית בין כלל הצלמים. עם זאת חשוב לשים את הדגש על צלם מומלץ. אם קיבלתם המלצה על צלם טוב והוא מעט יקר, אל תתפשרו ובחרו בצלם המוצרים המומלץ.

בחרו צלם מוצרים בעל מיומנות – כאשר אתם בוחרים צלם מוצרים חשוב לבחור צלם מיומן. צלם בעל מיומנות יהפוך את חייכם לקלים. צלם זה ידע כיצד להוציא את המיטב מהמוצרים שלכם, הוא ידע להדגיש את הצד היפה בכל צילום החל מארוחת גורמה, עד לגנרטור של חיפושית. צלם זה ידע לעבוד עם הטכניקות המתקדמות ביותר, למצוא את הרזולוציות המתאימות ואת התאורה המחמיאה ביותר לכל אלמנט. בצורה זאת תוכלו להפיק את המרב מהצילומים שלכם. (עוד בנושא: צילום אוכל)

בדקו מה הצלם מציע לכם – בדקו שהצלם כולל בהצעה שלו גם את עריכת התמונות, צילומים של מספר מוצרים, בחירת אופציות שונות, ופגישות הפקה במידה ואתם זקוקים להם.  חשוב לתאם בינכם את המחיר הכולל של העבודה.

לאחר שבחרתם צלם וזה ביצע עבורכם את הצילום המסחרי בקשו מהצלם את הזכויות על הצילומים שלכם. וודאו כי הצלם לא יוכל לסחור התמונות שלכם, וכי הם לא נמכרות במחסני תמונות. בכך תוודאו כי התמונות שלכם בלבד.

צלם מוצרים
שלומי ברנטל
סטודיו לצילום | ליצירת קשר חייגו: 052-5801515
שתפו את המאמר:
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    אולי יעניין אותך גם...
    x

    צור קשר