דלג לתוכן דלג לפוטר

צילום מוצר לאמזון – איך תמכרו יותר בעזרת תמונות מקצועיות?

אין תחליף לויזואליות. תמונות מהוות חלק בלתי נפרד ממודעות מכירה וקמפיינים פרסומיים באינטרנט. בנוסף, חנויות וירטואליות שמציגות מוצר לו מצורפים מפרט ותמונה הן חנויות שמוכרות יותר וזאת בהשוואה לאתרי אינטרנט שאינם מציגים תמונות של המוצרים הנמכרים בהם.

אמזון – נעים להכיר

אמזון היא חברה אמריקאית ותיקה שנוסדה ב- 1994 על ידי ג'ף בזוס ועיקרה הוא מסחר אלקטרוני ושירותי מחשוב ענן. נכון להיום חנות אמזון הצליחה לעקוף בהצלחה זירות מסחר ואתרי קניות רבים וזאת משום יתרונותיה הרבים. יתרונות אלו לא רק מובילים אנשים רבים לקניית מוצרים מאתר זה, אלא גם גורמים לרבים להצטרף לפלטפורמת המסחר של אמזון.  נכון להיום ניתן למצוא בחנות של אמזון כמעט כל מוצר בו מעוניינים, כולל מוצרים שפותחו על ידי החברה. בנוסף, פלטפורמה מכירתית זו העונה לשם אמזון מבטיחה ללקוחותיה ניהול מופתי של מכירות האונליין שלהם, דבר שכולל גם שרשרת אספקה מדויקת וזמני אספקה ברורים לקבלת המוצרים שהוזמנו.

צילום מוצר לאמזון: מוכרים באמצעות אמזון

אנשים רבים ברחבי העולם מחפשים הזדמנות להכנסה נוספת מהבית ואמזון מאפשרת להם להגשים חלום זה. אמזון מציעה הזדמנות אטרקטיבית של מסחר באמצעות מודל מיוחד שבאמצעותו ניתן למכור את המוצרים של אמזון דרך הפלטפורמה של החברה. אם בעבר, רוב החברות שהצטרפו למכירות באמצעות המודל המיוחד של אמזון היו חברות גדולות, כיום כל אחד יכול להחליט שהוא מעוניין למכור מוצרים שונים מחנות אמזון ואפילו להתחיל עם מכירה של מוצר אחד בלבד.

אנשים רבים מעלים מוצר אחד לאוויר (כולל צילום לאמאזון) ובודקים האם אותו מוצר אכן מסוגל לייצר את אותה כמות מכירות בה הם מעוניינים. כיום ניתן לפתוח משתמש קטן באמזון, לשכור שירותי צילום לאמזון ולמכור מספר מוצרים או לפתוח משתמש מקצועי ולמכור כמויות גדולות יותר של מוצרים תוך שהמשתמש מקבל את התמיכה הלוגיסטית המלאה של אמזון, דבר שכולל גם את משלוח המוצר לכתובת הלקוח. על כן שירות של צילום מוצר לאמזון ברמה מקצועית (כמו למשל – צילום תכשיטים) הינו קריטי להצלחה.

אולי יעניין אתכם לקרוא על – כיצד צילום מוצרים מקצועי יכול להגדיל את המכירות באתר שלכם? 

צילום מוצרים לאמזון  – השפעתם על הצלחת המכירה

ישראלים רבים מחליטים להגשים את החלום ולהרוויח כסף באמצעות מכירת מוצרים שונים באמזון. אם גם אתם מעוניינים למכור מוצר זה או אחר בפלטפורמה זו וכבר החלטתם מהו המוצר אותו אתם מעוניינים למכור, קרוב לוודאי שהשלב הבא יהיה עמידה בדרישות הצילום של אמזון.  אמזון דורשת ממוכריה צילומים מקצועיים של המוצרים אותם הם מעוניינים למכור. צילום מוצרים לאמזון חייב לעמוד בסטנדרט מסוים וזאת על מנת ליצור חווית משתמש טובה. באם המוכר אינו עומד בסטנדרטים אלו יש בהחלט סיכוי שצוות אמזון לא יאפשר לו להעלות את התמונה. מסיבה זו רוב האנשים שמעוניינים למכור דרך אמזון פונים אל צלמים מקצועיים בעלי ניסיון בשירות צילום מוצר לאמזון. צילומים מקצועיים בהתאמה מלאה לדרישות הקיימות קריטיים להצלחת מכירתו של המוצר בפלטפורמה זו. אי עמידה בתנאים יכולה לגרור עונשים והקפאת החשבון שלכם.

לסיכום, צלם מקצועי בעל ניסיון רב בצילום מסחרי וכזה שמשתמש במצלמות חדישות ואיכותיות יבטיח ללקוחותיו צילומים איכותיים שיהפכו את המוצר המוצע למכירה לאטרקטיבי יותר מבחינה ויזואלית מכירתית. כעת, כל שנותר הוא לאחל בהצלחה במכירה!

צילום מוצר לאמזון
שלומי ברנטל
סטודיו לצילום | ליצירת קשר חייגו: 052-5801515
שתפו את המאמר:
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    אולי יעניין אותך גם...
    x

    צור קשר